שירותי משרד לעסקים קטנים הם שירותים שמספקים עסקים קטנים את השירותים הניהוליים הבסיסיים הדרושים להם כדי לתפקד
שירותי משרד לעסקים קטנים יכולים להקל על בעל העסק להתרכז בעבודה החשובה ביותר של העסק ולהשאיר את העבודה הניהולית לחברה מקצועית אשר תלווה אותו בכל אחד מהשלבים. הבחירה של שירותי המשרד המתאימים לעסק הקטן שלכם תלויה בצרכים ובתקציב הפנוי שניתן להקציב לנושא.
כמה עולים שירותי משרד לעסקים קטנים?
העלות של שירותי משרד לעסקים קטנים משתנה בהתאם לגורמים שונים, כגון:
- השירותים – השירותים היקרים ביותר הם שירותי ניהול חשבונות, שירות לקוחות ושירותי ניהול ספקים.
- היקף השירות – היקף שירות גבוה יותר יעלה יותר כסף.
- שעות העבודה – שעות עבודה רבות יותר יעלות יותר כסף.
- מיקום העסק – עסקים הממוקמים באזורים מרוחקים יותר עשויים לשלם יותר כסף עבור השירות.
בדרך כלל, עלות שירותי משרד לעסקים קטנים נעה בין כמה מאות שקלים לחודש לבין אלפי שקלים לחודש. להלן מספר דוגמאות למחירים של שירותי משרד לעסקים קטנים:
- חבילת שירותים בסיסית – ניהול יומן פגישות, מענה טלפוני וקבלת דואר וחבילות. המחיר החודשי הוא החל מ-300 ש"ח.
- חבילת שירותים מתקדמת – ניהול יומן פגישות, מענה טלפוני, קבלת דואר וחבילות, תיוק וניהול מסמכים ושירות לקוחות. המחיר החודשי הוא החל מ-500 ש"ח.
- חבילת שירותים מותאמת אישי – שירותים מותאמים אישית לצרכים הספציפיים של העסק (שירותי אדמיניסטרציה, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, ספקים וכדומה). המחיר החודשי משתנה בהתאם לצרכים.
בטרם מקבלים הצעות מחיר מספקים שונים, מומלץ להגדיר את הצרכים המדויקים של העסק, לקרוא חוות דעת וביקורות על החברה. לאחר קבלה של 2-3 הצעות מחיר, ניתן לבחור בצורה מושכלת את החברה הנכונה ביותר לצרכים.
לסיכום, שירותי משרד יכולים לחסוך זמן וכסף לעסקים קטנים, על ידי כך שהם מאפשרים לבעלי העסק להתרכז בעבודה החשובה ביותר שלהם. בנוסף, שירותי משרד יכולים לעזור לעסקים קטנים לשפר את היעילות שלהם, ולשפר את התדמית שלהם.
המאמר נכתב בשיתוף עם חברת TIME IS MONEY אשר מציעה שירותי ניהול משרד במיקור חוץ לבעלי עסקים, חברות וארגונים. שירותי המשרד של TIME IS MONEY מוצעים במחירים אטרקטיביים וכוללים שירותי ניהול כספים, אדמיניסטרציה, לקוחות, ספקים ועובדים בתוך ומחוץ לעסק.